Fram och tillbaka

2008-02-27 @ 09:55:00
Jag spenderade ju "hela" 4 timmar på jobbet igår. Haha det va lite lagom.
Näevars hade hellre jobbat längre...o så blir man lite smått vilsen när man kommer in mitt i allt.
Vart ligger alla reaböcker...kartor där...deckare där.. (hade ganska hyffsat bra koll i måndagskväll när jag gick ifrån jobbet) men sen igår så blev det mest kaos...o beställningar skulle hämtas o de fungerade inte så man fick scanna in alla böcker igen.....kuponger hit o dit...men efter ett par minuter va jag inne i det.
Dock är jag ju ledig 2 dagar nu :D Så lär väl va lika vilsen på fredag när jag kommer tillbaka...haha
Just nu känns det faktiskt ganska tråkigt o va ledig två dagar....Vill ju jobba när det väl händer nåt på jobbet.
Aja, har ju hela helgen som jag ska spendera på jobbet =)
Visst va det mycket folk igår men trodde nog att det skulle vara mer....
Men kanske va tur att det inte va fler för jisses va varmt det va inne i butiken.....haha. Jag och Sarah stod och fläktade oss med papper :P O nej vi har inte kommit in i klimakteriet.
Va hemma 30 min, åt lite fil och macka och sen bar det av till Tornby igen, denna gång till Maxi för o skjutsa hem min syster ifrån jobbet. Sen va vi uppe kanske 20 min och sen gick vi och la oss.
Markus läste även denna kväll godnattsagor i form av stora fräckisboken :P
Nehe om man ska ta och käka lite frukost och sen bege sig till gymet. Tänkte hinna med lite löpband innan Body Pump passet som börjar kl 12:00.
Tjingeling!!

Kommentarer

Postat av: Fridah

.. tänkte tipsa om en nystartad tävling på min blogg, om du är intresserad av en ny klänning, eftersom den är egendesignad finns det bara en sådan klänning. Kolla in om du e itnresserad! :)

kramar.

2008-02-27 @ 09:58:36
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Postat av: Fridah

Hallå! Jag tänkte tipsa dig om en ny tävling som jag har på min blogg där du kan vinna en egendesignad klänning av Liv Hanell Designs. Om du själv inte kan eller vill ha den, kan du ju ge bort den till någon i pressent. Eftersom att det bara finns ett exemplar av den här klänningen så blir du ensam om den. Kolla in bloggen :)

- http://fridahcharlotta.blogg.se/1204050634_n_det_kan_inte_vara_s.html -

Kramar, Fridahcharlotta

2008-02-27 @ 10:11:22
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback