Fria

2008-02-29 @ 23:25:01
Om det är någon som missat det så är det idag-skottdagen-som alla kvinnor får fria.
Någon som gjort det? =)
Hahah jag skickade ett sms till Markus vid lunchtid idag och skrev att kanske går jag upp
till Guldfynd, kanske går jag inte upp till Guldfynd ;)
Fick svaret att kanske kommer jag hem efter jobbet, kanske kommer jag inte hem ifrån jobbet :P Hahah
O nej vi har inte förlovat oss. Inte idag och inte denna månad :P
Arbetsdagen har vart helt oki....gillar trion Sarah, Stina och Maria =) Dock va Ulrika där och stressa upp
mig på morgonen...på självaste partyfredagen...o nej det blev ingen riktigt partyfredag...jag gick på lunch tidigare än Sarah....så nope bidde inget godis för min del idag....Bra det kanske ;)
Igår kväll fick jag med mig Markus på Body Pump...han va inte sådär jättetaggad...trött, trött i fötterna och allmänt segis....Men han och Stoffe skulle egentligen tränat men så skulle Stoffe på hockey så Mackan tänkte ta sig en slapp torsdags kväll i soffan och tyckte att jag skulle göra detsamma....Men det ryckte lite i Body Pump muskel (musklerna).....haha...Men jag sa det att hej vi kan kolla på film istället..han sa att du vill ju träna..ja sa jag det vill jag. Men då åker vi och tränar...o så dividera vi där fram och tillbaka...när kl va 19:10 så blev det jalla jalla till passet ;) haha...Han sa det att det är ju faktiskt din dag idag så okidå ;) Han är för söt!
Stod mellan Markus och Mr X *asg*
Duktiga va vi, kände dock av i rygg och axlar att jag fått massage tidigare på dagen. Skam den som ger sig!
Ikväll har vi myskväll i soffan. Kollat på Let´s Dance! Himla tur att Tony Rickardsson inte åkte ut.....Jag gillar honom! Jag gillar även Danny Saucedo....Men Malin Johansson är ju föööör tråkig!!!
Förresten fick en fin bukett röda rosor utav Markus igår! Yepp, han är världens finaste!!
Nehe, nu ska jag nog krypa ner under täcket i soffan...jag har bullat upp med täcke och kuddar i soffan. Markus tittar på Rambo ....och jag tänkte sova...jobbdag imorgon. Men så ensamt och ligga i sängen själv...
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback