Frisören nästa

2008-02-06 @ 14:02:19
Yes om 30 min ska jag va hos frisören....och jag har fortfarande inte kommit
på hur jag vill ha mitt hår...vilken färg? Frisyr? Aaah...
Ni va dåliga på o ge mig tips på vad jag ska göra...Oki, Sarah hjälpte
mig igår på jobbet...thank you =)
Aja, får se om Jessica (frisören) har några tips...hon brukar ha det Hon är riktigt duktig!
Kom nyss hem ifrån ett Body Pump pass *skönt* Har vart duktiga även denna dag!!!
Den här gången hade jag med mig Åsa som testade på.....Hahah får se om jag får
ett argt sms imorgon när hon har träningsvärk :P haha Men det va trevligt! =)
Annars så har jag mest jobbat..eller ja det har ju inte gått så många dagar in på denna vecka än.
Jobbade i måndags och i tisdags....Efter frisören ska vi handla....Mackan kommer och möter mig.
Sen blir det nog en lugn onsdagskväll...borde slå in min systers presenter snart....får se om
jag känner fört ikväll....Vill läsa...pussla...se på film...så mkt jag vill göra hela tiden!!
Har sagt det förut och säger det igen, ge mig fler timmar på dygnet!!

Dags o rusa....
PUSS

Kommentarer

Postat av: Carro

säger detsamma, dygnet behöver flera timmar! :)

2008-02-06 @ 21:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback