Full rulle hela dagen lång

2008-02-20 @ 15:05:21
och det ska kallas ledig dag..haha..
Visst, det är jag själv som bestämmer vad jag ska göra
så med andra ord har jag bara mig själv o skylla på :P
Gick upp samtidigt som Mackan imorse,  det vill säga strax innan 07:00
Låg i sängen och läste corren ...gick upp, surfa runt lite....läste bloggar, spanade
in Emma & Annis resedagbok för o se om de lagt upp några nya bilder eller printat ner ett
dagboksinlägg men icke sa nicke, kan ju faktiskt bero på att de kommer hem imorgon :D
Wieee, äntligen! Måste säga att 3 månader har gått fort, riktigt fort.
Drog på mig kläderna, ner i tvättstugan och ladda maskinerna, åkte till Maxi för o handla....stannade vid Mackans jobba för o tvätta bilen...hem och slänga in nästa lass i maskinen....Med andra ord jag har tvättstugan idag.
Sen fick jag ett ryck (eller kom på att jag inte gått min morgonpromenad än) så jag ringde Lina. Så hon kom förbi
så va vi ute och gick 1 timme....När vi gått klart tänkte jag gud vad skönt jag hinner sätta mig ner 5 min och andas
men tittade på klockan och den visade 11:25...damn Body pump passet börjar kl 12:00...så mot Feelgood!
Passet idag gick bra =) Kändes riktigt bra, visst va det tungt emellanåt men i det stora hela så kändes det bra. Känns att musklerna börjar växa...man blir starkare och starkare för varje gång man vart där. Nu börjar resultaten o komma :D *sweeet*
Hem och hoppa in i duschen och sen slänga in det sista i maskinen.
Sen ringde jag det där samtalet som min pappa bett mig o göra för säkert 1,5 månad sen.
Nämligen till massören...Pappa går hos en massör och tycker att jag också borde gå dit. Pappa betalar ;) ( Yes, jag har världens bästa pappa!!!) Men nu har jag äntligen tagit mig i kragen och ringt och bokat tid. Så
nästa torsdag kl 9:15 (på självaste Maria-dagen) Måste säga det att han lät supertrevlig på telefonen!!
Nu blir pappa stolt över mig för att jag äntligen ringt. Hahah det har nämligen varit så de senaste gångerna jag pratat med pappa i telefonen, Har du ringt och bokat tid än.....? eeeh näe....
Har precis gjort chokladbollar *mums*
Funderar på och göra dumlekakor också...vi får se vad som hinns med.
Måste nämligen slänga ihop lite mat också....Ska ju tillbaka till Feelgood och köra Coreball kl 17:30.
Hem snabbt som attans och duscha för och sedan åka till Holmetorp (Till Mackans föräldrar) med Mackan.
Ella och Lisa har ju sportlov så de är där och hälsar på =)
Yes, full rulle hela j*vla dagen =)
Näe, här kan man inte sitta hela dagen.
Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback