Jag gjorde det

2008-02-11 @ 09:25:30
Yes, jag va en duktig flicka igår.
Jag hojja ner till Feelgood vid 16:40 och körde
Body Pump =) Yes, lite stolt känner jag mig. Va inte motiverad
för fem öre och Sarah jobbade så jag fick träna själv..eller själv o själv
hela salen va full med människor men ni förstår. O förra gången jag o Sarah tränade
så la vi på vikter på nästan alla muskelgrupper...O jag tänkte hej liksom nu är
ju inte Sarah med så hon vet ej om jag "fuskar" eller inte :P haha
men jag är så satans envis så jag körde med samma vikter som förra gången.
Ibland är det bra o va envis... =)
Igår så va det ganska lugnt, som sagt vi va ute på ikano och köpte skjorta och kavaj till Mackan =)
Sen så blev det två avsnitt  av One Tree Hill :D
Nu kallar jobbet...10-18.
Ha en bra måndag =)
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback