Lättklädd + Stångån

2008-02-28 @ 13:54:37
Massagen imorse va helt underbar :) Även om jag inte har ont
någonstans just nu så är det ju bra i förebyggande syfte! Riktigt riktigt skönt!!
Jag gilla massören, mkt trevlig kille/man...eeh kanske 45-55 år. Jag suger på
o gissa ålder på folk. Men skojig och pratglad sak =)
Men dock blev jag lite fundersam när han sa att du kan ta av dig kläderna
på överkroppen, du kan behålla bh:n på (puhh tänkte jag)
Sen sa han....jag vill först bara titta på dig...Ehh..what!
Haha men det va så jag va rak i ryggen och hade bra hållning haha...
Det såg bra ut iaf...sen lägger jag mig på britsen och vips så knäpper han upp min bh...
sen ber han mig o knäppa upp mina byxor....O ja jag vet att det är ett måste när man blir masserad.
Lite svårt o massera med en bh på. Men jag har bara blivit masserad av kvinnor förut så det kändes lite
obekvämt i början..Är inte van vid att någon knäpper upp min bh åt mig....Eller jo min Markus ;) hihi
Men efter ett tag vande jag mig med massörens sällskap :P eeeh
Åkte förbi min snutt på hans jobb också...hälsade på lite =)
Sen hem och diskade sen gårdagens "krig" i köket...och sen drog jag ihop ett gäng chokladbollar :)
Sen ringde jag till Lina och kollade läget...Vi bestämde oss för o ta en promenad runt Stångån.
Så vi gick och njöt av solens strålar en timme =) Riktigt gött! Mötte Emma och Amanda på vägen också...
Nehe, antingen drar jag igång en film nu eller så ska jag slåss lite med Guitar Hero gitarren :P
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback