Lista

2008-02-06 @ 10:46:50
Öppna din sms-inkorg. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor."

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Kanon. Ha det! Kram Kram

Vad gillar folk bäst hos dig?
Men hej! Grattis på namnsdagen älskling. Det är ju Agda idag. Puss på dej

Vilken raggningsreplik faller du för?
Hej! Jobbar du idag? För passet är ju kl 17 prick. Puss!

Vad var det första du sa imorse?
Tja syrran! Såg inte ditt sms förrän nu, glömde totalt bort att jag ägde en telefon igår haha. Tack så mycket för de fina orden, jag är rätt lad över att ha henne också vettu =) Hoppas ni har en go helg du å mackan! Hälsa! Kram Kram

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Åh tack för att du fråga men jag har skjuts! puss

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Hurra vad bra och skönt! Puss

Vad säger du under förspel?
Ja är faktiskt kvar på jobbet o fixar lite. Älskar dej oxå så där megamycket. Puss

Och efteråt?
Jag säger: hej det är lugnt =) Tänkte min Hannii skulle få ha lite pengar oxå så hon kan göra de hon vill. Puss

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Jag ska plantera om min bonsai, ska blanda sand å jord. Kommer runt halv trehugget då. Frågar efter dig om du inte är där! HEIL

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Hahah den är ju skitläskig ni har bara kass smak :P Ja det va mycke o göra så tiden gick fort! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback