Lugn och skön helg

2008-02-04 @ 11:13:06
I fredags jobbade jag till 18:00. Det va en bra dag på jobbet, hade min Sarah vid
min sida hela dagen, vi fick även luncha ihop...o luncha ihop på en fredag betyder ett
besök på Gottin :) Hihi...
Direkt efter jobbet åkte jag hem för o käka lite, sen drog Mackan och jag till Hangaren i Ryd där
det va TeamSportiaCup. De hade sin första match 18:30 och sista vid 22:00...så
det blev många timmar sittandes....aningen träsmak i rumpan efter det, Men det va trevligt =)
Mackan blir ganska sugen på o spela...förstår honom. När man ser alla sina lagkamrater spela.
Vi slockna ganska fort när vi kom hem sen....
Hade en sådär skön lördag, jobbade 12-17. Lagom arbetstid :D haha Det va full rulle på jobbet, dagen bestod mest av sura kunder..p.g.a att ikano-presentkorten inte fungerade i vissa butiker. Så då blev kunderna skickade till oss...som jag sagt förut så kan vi ej göra så mkt...Det är själva ikano som har hand om presentkorten, vi säljer dem bara....Men eftersom personalen i de övriga butikerna i ikano inte verkar fatta det (har blivit informerade om det) så skickar de alla kunder till oss...så står vi där med sura kunder....*suck*
Vi hade en mysig lördagkväll :) Tittade på Zodiak och Beemovie....har återigen lyckats titta på en film som inte va sådär superbra...oki Zodiak va la helt oki men njae....Isf va Beemovie roligare :)
Vi hade även en slapp söndag (den här helgen har vart grymt skön) Jag läste ut Tröstaren av Karin Wahlberg och Mackan spelade dataspel....vi hade tvättstugan, tog en promenad till ica-affären....Sen vid 16:40 åkte jag och körde Body Pump med Sarah och Mackan åkte o gymma med Stoffe. Sen sågs vi hemma kring 18:30 tiden...
snabbt in i duschen....halvtimmen senare ringde Tobbe och Åsa på dörren...pizzaleverans :D Vi fyra käka pizza/kebab tittade på tv....bl.a i en annan del av Köping!! Bästa programmet på länge!!! De är för härliga i det där gänget =)Helgen slutade med trevligt sällskap :)
Tror att det blev 4 Body Pump pass förra veckan *känner mig riktigt duktig*
Den här veckan blir det dock inte lika många....mina arbetstider går inte ihop sig med passen..Så kan det va ibland :)
Började den här veckan med o sola....*sweet* Mycket bra start på veckan/dagen.
Ska ner o jobba hos Edvard snart och sen kör jag kvällen på ikano....
Förresten, har träningsvärk i rumpan!!! :D Kom fram till igår att jag inte känner så mkt på utfallen på passet så den här gången körde jag med skivstång...haha ´Det kändes!! Så idag har jag lite smått träningsvärk i rumpan!!
Har börjat läsa Midvinterblod av Mons Kallentoft nu (känner mig riktigt duktig på läsarfronten)
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback