Måndag igen.....

2008-02-18 @ 09:07:29
Det va den helgen...som vanligt går helger och lediga dagar alldeles för fort.
Jobbade hela helgen så det hände inte så mycket mer än så.
Mackan och jag hade en lugn helg....kollade på melodifestivalen och åt gott i lördags.
Dock va jag tvungen o göra nåt samtidigt som jag tittar på melodifestivalen för sååådär jätteskoj tycker jag inte att det är och speciellt inte med alla dåliga bidrag...shit pommes vilka dåliga låtar....Den enda låten som va bra va Sanna Nielsen med Empty Room.....Men jisses hur tänkte de när de valde ut låtarna....
The Nicole med Razborka och Andra generationen med Kebabpizza Slivovitza *pinsamt!!!!!*
Vet inte vad jag hade gjort om något utav de bidragen hade gått vidare.....
Efter jobbet i söndags så städade och plockade jag lite...som vanligt så har jag svårt o sitta still och Mackan får tuppjuck på mig...haha. Men när jag väl kommer igång så är det bara o köra på när man är på G liksom.
Tittade på I en annan del av Köping också =) Det gänget....dom är för härliga alltså!! =)
Jag borde få en guldstjärna i kanten....jag lyckades ta mig upp tidigare imorse och gick min morgonpromenad!!! :D
Upp ur sängen, dra på sig kläderna och slänga i sig en banan o sen va det bara o köra.....
Så nu är jag på gång....*Hoppas bara att jag kan va lika duktig varje morgon.....*
Nehe om man ska käka lite frukost nu, jobbet kallar, 10-18 och direkt efter jobbet till Feelgood för och köra
Body Pump =) Gissa om jag kommer sova gott inatt ;)
Den är veckan är redan fullbokad som det ser ut just nu...så jag vet ju vad jag gör iaf...
Puss

Kommentarer

Postat av: maria

Oki, jag ser två stavfel men orkar inte ändra. Ni för faktiskt överleva :P

2008-02-18 @ 09:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback