Medium, pms och artighet

2008-02-26 @ 13:33:45

Min arbetsdag igår gick faktiskt hyffsat fort. Hade någonting att göra mest hela tiden.
Medans Britt & Ulrika plockade rea-beställningar så tog jag hand om den pall med varor vi fått.
Men när jag kom vid kl 13 så va jag nära på o vända....jisses va stressad Lotta va,
o Lasse som gick o muttra och va nog en liten orsak till att Lotta va stressad...
Men Lotta åkte in till stan för att hjälpa Edvard.... =)
Jobbade kvällen med Fredrik, som alltid väldigt skön stämmning =)
Vi hade tydligen en pall med pappersvaror i källaren o den drog han så snällt upp till mig :) *tacksåhemsktmycket*
Klippte även värdekuponger, samt numrera dem och stämpla dem...*Yes, riktigt terapiarbete.....* Det va ett par stycken kan jag säga och jag som har lite ont i min högra handled kände av det senare på kvällen.
Kom inte ifrån jobbet förns 20:30...fixade det sista inför imorse....
Tro det eller ej men vi spelade Guitar Hero när jag kom hem ifrån jobbet och fått i oss lite mat.
Vi testade o köra på medium, lite fuskigt för Markus hade spelat på eftermiddagen efter han kommit hem ifrån jobbet....Damn va svårt det va....Nu ska man helt plötsligt koncentrera sig på 4 färger...o jag skyllde på att mina fingrar var förkorta så jag fick ej nån bra hållning...Det gick inte alls bra...jag fick inte ens spela en hel låt....utan publiken buade ut mig så jag fick inte fortsätta spela....läppen hängde...haha satt o sura lite...och ska tilläggas att jag har min vecka så pms:en fanns där :P haha Markus hade det inte lätt igår kväll...haha...Svordomarna va många ;)
Har såndär slapp arbetstid idag 16-20...känns lite meningslöst. Men men...alltid något :) Får se om det är nåt drag på det när jag kommer, kan nog tänka mig det...med tanke på det skitväder som är samt att det va lön igår :)
Va ute en sväng på Markus jobb imorse, min bil mådde inte så bra så åkte dit så han fick kolla på den.
Det lös nämligen en lampa när jag starta den...o jag tänkte hej det där ser inte bra ut.
Har även vart på gymet idag också....tog min morgonpromenad på löpbandet idag eftersom vädret inte är det roligaste idag. Körde lite mage och bröst också =)
Imorgon peppar jag på Body Pump!!! :) Ser fram emot det...va ett par dagar sen sist, haha hela 3 dagar :P
Nehe nu är det dags o slänga in det sista i tvättmaskinen. Sen fixa lite käk o sen mot jobbet.
Puss


Kommentarer

Postat av: Sarah

Men hallå, är det inte alltid en massa konstiga lampor som lyser i din bil när du startar den? Tycker det....
Det är väl alltid gött att ha gjort någon glad! Deras dag blev ju plötsligt mycket smidigare.

Och förresten, förlåt att jag inkräktar på ditt blogg-foto, det var inte meningen. *hahahaha*

2008-02-26 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback