Missa artigheten

2008-02-26 @ 13:49:57
Jo det jag skulle skriva va att jag åkte ju bil till Feelgood eftersom att
jag inte hade lust att varken gå eller cykla i regnet. Så med andra
ord så parkera jag i ett parkeringshus, druvan närmare bestämt.
När jag skulle åka hem så va det 1,5 timme kvar på min parkeringsbiljett.
Såg en bil parkera precis så jag gick fram till killen och undra ifall han ville
ha min biljett. Hej liksom jag har ingen nytta av den. Snacka om att han såg paff ut...
tyvärr är det nog inte vanligt att man är trevliga emot främmande människor...
Han såg ut som ett frågetecken, jag sa det att jag ska åka nu så jag behöver den inte.
Näe...Tack så hemskt mycket. Kul o göra någon glad :) Kände att jag gjort dagens goda gärning :)
Ska även hämta min syster vid 21:30 på jobbet ikväll...yes ibland är jag bara så snäll ;) hihi

Kommentarer

Postat av: johanna

på min sida finns länk om hur du tjänar pengar på din blogg :) något jag rekommenderar. hoppas du får en bra vecka :)

2008-02-26 @ 13:52:53
URL: http://www.jolita.blogg.se

Postat av: camillalyktberg

Alltid kul när man gör andra glada :)

2008-02-26 @ 13:56:18
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback