Orkidé

2008-02-04 @ 11:23:04
image257
Är ganska stolt över min Orkidé! Har nämligen fått den att blomma om, den har fått 4 nya fina blommor och
har 2 knopar som är påväg o slå ut =) Det ska tilläggas att jag inte har några gröna fingrar! Därför är jag så förvånad att jag lyckats hålla den vid liv...Hahha annars brukar växterna dö ganska snabbt här hemma...Min mamma och pappa brukar skoja om att jag skulle kunna ha ihjäl en plastväxt också :P
Men peppar peppar ta i trä så va det länge sen någon växt dog här hemma :D

Kommentarer

Postat av: Milla

Oj jag är imponerad, vill me ha en sånnadära fiiin.
När ska man få träffa på dig då, du kan få köpa en sånnadära *peka* blomma till mig. tihihi

2008-02-05 @ 21:36:45
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback