Säsong 5

2008-02-10 @ 11:03:38

Yeeesss!!! *äntligen* 
Nu har vi börjat kolla på säsong 5 av One Tree Hill.
Första avsnittet va lite smårörigt...med tillbakablickar,  lite hit o lite dit men nu
är jag återigen fast!! Såg nog allt som allt 4 avsnitt igår!!
Det är lite smått beroendeframkallande =) Men på ett bra sätt..haha
Helgen har vart ganska lugn...I fredagskväll hade Mackan och jag fredagsmys (fredagsmys på en fredag...det går ihop sig jag lovar ;) ) haha Vi åt tacos och kollade på Let´s dance, dock missade jag lite av Let´s dance eftersom jag jobbade till 20:00. Favoriterna i fredags va Karl-Petter och Danny =) Haha Karl-Petter vet hur man får folk o skratta iaf =)
I lördags hade vi en välförtjänt sovmorgon...sen tog vi en sväng på stan. Mackan skulle köpa present till min syster och som vanligt är han ute i god tid ;) or not! Sen va vi nog hemma 1h för o senare bege sig till systeryster och Linus. Där bjöds det på en himla massa goda kakor *mums* Och självklart fick hon ett och annat paket =)
Under kvällen åkte även Limpans Guitar Hero fram =) Jag har typ aldrig hållt i en gitarr förut...och Mackan är la inte heller direkt hemma på instrumentfronten..haha likaså min syster och pappa. Vi är inte direkt musikaliska i min familj....Men damn, Limpan är grym!!! Fast o andra sidan så spelar han gitarr i vanliga fall...Men det va en mycket trevlig kväll....Systeryster och Limpan, Limpans föräldrar, mackan och jag och våran älskade pappa. Men saknade mamma <3

Nehe om min karl kan tänka sig o gå upp snart så vi kan åka till Ikano.
Woho...åka till Ikano på sin lediga helg är alltid lika upphetsande :P
Men Mackan hittade en skjorta på MQ igår på stan men det va den sista S och sen va ej så fin..nålshål i den...
Så de har hängt undan en på MQ på Ikano...
Ha en skön söndag det ska jag ha =)
Sitter fortfarande och funderar på om jag ska köra Body Pump idag...Återstår o se.
Puss


Kommentarer

Postat av: Lovisa

jag ska se filmen med luftgitarrer sen bara så du vet;p

2008-02-10 @ 13:21:02
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback