Söta töser

2008-02-21 @ 08:56:45
image264
Igår kväll va vi hemma hos Markus föräldrar och hälsade bland annat
dessa busfrön :) De är helt underbara (förutom när de skriker, haha)
De är så kul o se hur de växer, vi träffar dem ju inte så ofta så man märker
skillnad när man ses =) Lisa satt och pilla i mitt hår i säkert 45 min...
gjorde fläta efter fläta efter fläta.... =) Frisör nästa ;)
Jag och Sarah körde ju Coreball igår (några timmar efter Body Pumpen)
Kan säga att det där passet..det är magträning..damn!!
Men det är riktigt riktigt skönt....
Imorse va jag som en klubbad säl när Markus gick till jobbet...
sov så himla skönt. Men jag tog mig i kragen och pallra mig upp.
På med kläderna och sen ut på morgonpromenaden =) *stjärna i kanten till mig*
Nu ska jag äta frukost och sen bege mig till jobbet =)
Kanske äta en dumlekaka och en chokladboll till frukost ...näeee va
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback