Tjejkväll

2008-02-28 @ 08:35:43
Träningen igår gick faktiskt riktigt bra. Just nu peppar ju ledarna på
att man ska lägga på mer vikter eftersom det är i slutet av program 64,
så jag gjorde som de sa, jag la på mer vikter på triceps!! Damn va jobbigt det va :P
Efter passet så solade vi...superskööönt! Och Sarah jobbade på o övervinna sin solarierädsla.
Sen va det Maxi som stod på schemat...diskning och strykning. Lite av en hemmafru.
Såg klart på filmen Gone Baby Gone. Inte den bästa filmen jag sett...Kan bero på att jag kanske aldrig riktigt kom in i handlingen p.g.a att jag sett den i omgångar. Såg ju Sherrybaby i lördags när Mackan va på firmafest. Den va också helt ok, båda filmerna handlar om missbruk.
Sen igår kväll kom Emma och Lina hit. Vi gick till lägerhyddan för och köpa lite mat. Det
blev bandpasta och Cheezini. Riktigt gott! Och så slängde vi ihop en kladdkaka som vi åt till efterrätt med glass till *mumsfilibabba* Tittade på filmen Ett öga rött. Inte heller nån direkt höjdarfilm....Spelade GuitarHero :) 
Lina blev upphämtat av Stoffe vid 22:30....medans Emma gick vid 00:15... =) Mycket trevlig kväll. 
Men nu är jag trött! Ska iväg på massage nu vid 09:15...Ska bli riktigt riktigt skönt!
Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback