Vecko-Revyn

2008-02-28 @ 14:35:04
Har inte fått min Vecko-Revyn idag heller. Som prenumerant så
brukar man få den en dag innan den kommer ut i affären.
Såg den i affären igår när jag va och handla....och tyckte att det va konstigt.
Och eftersom att jag inte fått den med posten idag heller så ringde jag till deras kundtjänst och
frågade vart den va. Då va min prenumeration slut!!! Man får ju alltid en lapp utskickad om man vill
fortsätta...när det närmar sig slutet. Har minsann inte fått nån sån lapp den :(
Men nu har jag förnyat det iaf....men det nya numret får jag gå och köpa i butik. *suck*
Aja...bara och traska ut i det fina vädret igen...dock inte så jobbigt egentligen ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback