Blev inte som planerat

2008-01-04 @ 11:58:51
Igår när jag kom till jobbet så undra Ulrika om jag kunde hoppa
in o jobba idag...det va lite kris...ont om folk.
Men jag sa nej för vi skulle ju va "barnvakt"..Jag har alltid annars hoppat in när
det behövts. Men nu sa jag nej men jag hade lite dåligt samvete för det...
Förmiddagen idag va bokad för en fika med Carro men så trillar det in ett sms på morgonen,
hon va sjuk. Så det blev inget...
Nyss ringde Markus o sa att Lisa hade blivit magsjuk inatt...hopp..Då blev det också inställt.
Så då kunde jag ju ha hoppat in o jobbat..typiskt...Men det kunde jag ju inte vetat igår...
Markus sa att det va upp till mig om vi ändå skulle ta hit dem...Han är ju inte lika känslig som mig...
Men magsjuka står jag gärna över....*urgh*

Ska fortsätta kolla på hajen 4 nu. spännande spännande :P
Funderar på o ta en promenad ut till tornby...Markus skulle komma o hämta mig efter han slutat
jobba så skulle vi handla men jag kan ju lika gärna ta en promenad ut o möta honom.
Han ska ju sluta tidigare idag...tanken va att vi skulle få mer tid o umgås med Ella och Lisa...
Men han skulle sluta tidigare iaf :) Så vi får en mysig fredag tillsammans.
Jag vet inte när jag va ledig en fredag sist...Det va nog när vi va i Grekland i september.

Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback