Då va det, det där inlägget

2008-01-14 @ 22:13:03
om personalmöte och centrallås.
Vet inte om det är sådär jätteintressant men ni har ju faktiskt ett val
Att läsa eller inte läsa :p
I fredags kl 9 va det dags för personalmöte på jobbet. (skitkul när man börjar jobba kl 13)
Kan väl inte direkt påstå att vi kom fram till sådär jättemycket...Jag jobbade på o få en ursäkt ifrån dem p.g.a
att presentkortsstrulet som va i julas...men icke sa nicke...det satt långt in....de fatta ju inte...
Näe, för Ulrika ville att centrumchefen skulle be om ursäkt till personalen men det tänkte han inte göra. Men det jag ville ha va en ursäkt ifrån dem till sin egen personal vilket är vi...Det va inte sådär jätteskoj o bli "anklagad" för o ha stulit pengar...det va precis det de gjorde...de anklagade sin personal..
Aja skitsamma nu har jag pratat av mig om det där...vart tullräckligt sur över det. O förresten så pratade jag med Fredrik sen senare på fredagen och förklarade vad jag menade så nu har jag fått ut det.
Ja, annar så ska vi få ett nytt schema i mars, får se hur det ser ut......Är så himla
sugen på o börja plugga o lämna det där stället (samtidigt som jag trivs där till och från)
Fick reklamn ifrån medborgarskolan bl.a är skitsugen på o börja plugga men vet ej till vad...
Just nu vill jag läsa en spanska kurs...men det går inte ihop sig med mitt schema *det suger*
Men jag måste sätta mig ner o verkligen fundera på vad jag vill plugga...*Hrm*
Påtal om plugg så är min söta Lovisa på plats i Skövde nu =) *Tänker på dig*
O så va det det där med centrallås....Jo jag hämtade ju Sarah innan personalmötet och sen när vi skulle parkera på ikanoparkeringen så påminde jag henna om o trycka ner knappen...Hon påstod att hon gjorde det..Sen när mötet är slut och vi går till bilen så låser jag upp på min sida..och så helt plötsligt så går Sarah in på passagerar sidan..Hur f*n funka det.....jag hade ju inte låst upp än...så jag påstod ju då att Sarah aldrig hade låst bilen...
Men sen så när vi åker till Maxi och jag låser bilen där så låses alla lås *Hmmm*
Jag står som ett frågetecken....jag har aldrig haft centrallås, det är liksom inte det på min bil. Men under en dag så hade jag centrallås, för nu är det borta....Hahah...lagom skumt..
Aja, nu har ni fått en liten uppdatering....
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback