Ett avsnitt

2008-01-19 @ 08:56:40
Vi har nu ett avsnitt kvar av One Tree Hill :( *bajs* Det är ju så himla bra...
Hur ska jag klara mig när det är slut....visserligen stod det att det ska komma
en säsong 5 men det lär ju dröja år o dar :( Aja....kan ju liksom inte göra så mkt åt
det så det är la bara o sluta hänga läpp ;)
Jag och Sarah va och körde bodypump i torsdagskväll (vi har inte kört det på drygt en månad)
Den här gången måste det bli skärpning...haha får ju sån sjuk träningsvärk om man kör 1 gång i månaden.
O träningsvärk hade vi båda två igår så det hette duga....vi va ju rätt snygga på jobbet...det gick inte fort, gångstilen va la inte den snyggaste, det gjorde ont så fort nån peta på en :P *asg*
Idag känns det dock lite bättre...*puhh*
Men det va skitkul o komma igång igen, har saknat bodypumpen :D Och det gick faktiskt riktigt bra med min handled också, det va en övning som det gjorde lite ont av...
Nu ska jag väcka min tjockis som ligger och sover, dags för frukost nu. Ingen sovmorgon här inte..
Jobbet kallar....idag kommer det ju va dölugnt på jobbet, corren har skrivit att folk ska hålla sig inne...p.g.a blåsten
Tack corren...min dag kommer bli sjuuukt lång...
Gårdagskvällen spenderades i Hangaren, kollade på Mackans fotbollsmatch , han va dock inte med p.g.a bristning i vaden men vi va där och kolla iaf, stötta laget liksom ;)
Puss

Kommentarer

Postat av: Milla

Hej tjokisar,visste inte om ja våga skriva majjabladet men nu har ja en blogg iaf;P

2008-01-19 @ 21:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback