Falskt alarm

2008-01-23 @ 14:54:06
Timmarna på jobbet igår gick ganska fort faktiskt....skönt är ju det.
En pall med spel, en pall med lite pussel samt små kartonger med pappersvaror...
Som det tydligen stod mitt namn på, det brukar va så. Mitt eller Sarahs namn...
Bara le o se glad ut o ta tag i skiten....sååå hemskt är det inte men oftast så är det fel varor/
för lite/inga priser m.m....men allt ska la inte va rätt hela tiden.
På eftermiddagen ropas kod 2000 ut.....Ulrika kollar tavlan (där det visas vilken butik det gäller i)
tät efter kommer Frredrik...Sen kommer en smått uppjagad Ulrika...det är VÅR butik som det gäller...
Wupss..Fredrik går o kollar men kan ej finna något som kan ha utlöst det hela...Efter ett par minuter återgår kod 2000....där står vi förvånade och undrar va det va....Vi vet fortfarande inte va det va...men det va ju skönt att det inte va nåt heller!
Förkylningen har kommit till jobbet nu...Hoppas innerligt att jag slipper den. Har vart ganska skonad ifrån det förutom min dag i december....peppar peppar... =)
Vill inte nu när jag kommit igång med träningen!
Påtal om träning så va jag och Sarah och körde Body Pump vid 12:00 idag, vart duktig idag också :) *klapp på axeln*
Men "axel-låten" kommer aldrig bli skön...inte än på ett bra tag iaf....
Får se om jag kör imorgon kväll också...jobbar till 18..Sarah jobbar ju till 20 så hon följer ju inte med då...
Vi får se imorgon helt enkelt...
Fått Vecko-Revyn i min brevlåda idag *happy* Har legat i soffan och slappat efter träningen.
Men nu ska jag föna håret och sen ta en promenad till Mackans jobb där det senare bär av till Maxi för lite mat-inköp.

Jag vet att om man skriver saker i sin blogg så kan ju alla läsa det...Jag är med på de noterna. O vill jag ej dela med mig så behåller jag det för mig själv.... *smart va* Men tycker att de är lite "fult" att be sin kompis o läsa min blogg för o snoka runt..eller påstå sig va någon annan när man skriver en kommentar...
.Men hej det är upp till dig....

Älskar min Markus o mina underbara vänner! Ni är bäst!!

Kommentarer

Postat av: En vän...

Hon vet inte ens om att jag sitter och läser din blogg... / R

2008-01-23 @ 15:56:00

Postat av: Milla

nu kan man de, varför du inte skriva,va skrev du, vad e kod 2000:P Milla e nyfiken;P

2008-01-23 @ 18:43:55
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback