Födelsedags-cocktails fest hos Hanna.

2008-01-14 @ 22:48:00
I lördagskväll va det födelsedags-cocktails fest hos Hanna.
Vi va inte direkt snabba jag och Mackan, kom inte dit förns 20-tiden
och starttiden va 19. Men bättre sent än aldrig :P
Men vi va så himla sega så första timmen hos Hanna va det segt...Men sen vaknade vi till :D
Party party!! Efter en trevlig kväll hos Hanna så bar det av till Platå :) Där det shakades =)
Sen va vi även på Platens, kände mig där lite förföljd av Mackans ex...
Men det va en lyckad kväll :)
Dock skäms jag över linköpingsfolket....hur folk beter sig. PINSAMT!!
Hahah va en brud i kön på Platens som inte riktigt hade alla hästar i stallet...det utbröt ett mindre bråk..
Men hon va bara helt dum i huvudet *ursäkta mig* Även i kön på Burger King så utbröt ett mindre bråk...
Folk är ju så körda så det är pinsamt!! Mackan höll på o åka på stryk 2 ggr...men jag lovar o svär han va ej inblandad....vi stod bakom i köerna de två gångerna...

Lite bilder ifrån i lördags:

Kommentarer

Postat av: Vän till...

Förföljd av Lina!? Äh nu får du ge dig... Hon är ju där mer än vad du är så dra till nåt annat ställe om du känner så...

2008-01-21 @ 23:24:22

Postat av: Vän till...

Förföljd av Lina!? Äh nu får du ge dig... Hon är ju där mer än vad du är så dra till nåt annat ställe om du känner så...

2008-01-21 @ 23:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback