för er

2008-01-24 @ 18:57:27
som undrar så tänker jag attans i mig åka till Feelgood och
köra body pump..för tredje gången denna veckan....men då kan jag slappa och
njuta av min lediga helg. Dessvärre åkte Mackan o träna vid 18-tiden och kommer
hem kring 19:30-20:00...o 19:30 börjar mitt pass...den här veckan har vi knappt sett varandra.
Men så kan det vara ibland...
hurry hurry....mot träningslokalen!!  Kommer dock sakna min Sarah...inte roligt utan henne.
Puss

plus i kanten till milla...du är duktig på kommentarer...me like ;)

Kommentarer

Postat av: Milla

Tihihih ja e bäst,ingen protest!
Börja på friskis du me nu då;P

2008-01-25 @ 16:23:18
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback