Helgen som va

2008-01-21 @ 08:58:58
Denna helg har vart lugn och skön bortsett från att
jag jobbat....Men jag överlevde det med, lördagen va seg p.g.a att
ingen vågade sig ut p.g.a blåsten/stormen.
Men söndagen bjöd på solsken o fint väder så då vågade de sig ut...
så då va det lite mer o göra...
Jobbar idag också.....Är dock lite avundssjuk på Sarah som har 5-dagarsledigt nu ;)
Som sagt, det har inte gått i många knop denna helgen. Vi åt god o slappa i soffan hela lördagkvällen.
Tittade på Pledge this med Paris Hilton...sjukt dålig film....Inte mycket o hänga i julgranen.
Igårkväll följde jag med Mackan, Stoffe & Lina o träna på Friskis&Svettis...Helt oki men jag känner mig mer
hemma på Feelgood. O till Feelgood ska jag efter jobbet, jag o Sarah ska köra ett bodypump-pass vid 19.
Träningsvärken har nu börjat ge sig...(inte en dag förtidigt) haha
Nehe, nu är det dags för frukost.
Puss

Kommentarer

Postat av: Hanna Enefjord

Tja! la till dig på min vänlista ed, såg att du hade min länk där!
kul att läsa om dig!

2008-01-21 @ 12:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback