Open water 2 (Adrift)

2008-01-31 @ 14:33:31
Varför kan man inte sova när man får? Vaknade 8.20 imorse o då hade
jag planerat en sovmorgon eftersom att jag är ledig idag men icke sa nicke.
Va ledig igår också o då vakna jag 9:00...Aja...det va bara o gå upp.
Gick ner o boka tvättstugan så hade den igår...
Va o träna Body Pump vid 12....Det va inte den bästa instuktören direkt...Sarah det va samma vi hade förra
onsdagen. Inget emot henne så men när hon säger att nu är skivstängerna såå tunga så nu måste ni ta i....
Nu är det tungt tjejer o killar...Daah klart som f*n det blir tungt när någon informerar om det hela tiden...
Hahah aja. Åkte till Mackans jobb med våran julgran...den har stått i två svarta plastsäckar på balkongen..så tog med mig dem o kasta dem på Mackans jobb. Sen åkte jag o storhandla...så då va det avklarat. Åkte hem, Mackan fixa mat och jag städa i skåpen i köket o plocka ner lite ljuslyktor i källaren. Vi har ljuslyktor i mängder..Så inga ljuslyktor i presenter tack! :P Sen åkte Mackan o träna och jag skura "moppa" golven...
Sen kollade jag på filmen Adrift, den va sisodär. Den va spännande men så helt plötsligt så va den slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback