operation

2008-01-17 @ 12:25:54
Det va vad tant Ulla sa på vårdcentralen....Tant och tant hon va doktor ;)
Gaah vad jag ogillar o sitta i väntrum...Man sitter rakt uppochner o bara väntar..
Alla tittar lite här o lite där...nån trummar med fingrarna...haha alla ser så nervösa/rastlösa ut...
Efter ett antal minuter i väntrummet fick jag träffa doktor Ulla.
Hon hade inte så mycket o säga mer än att gör det mer ont så får jag en tid för operation *scary*
Jag som aldrig har legat inne på sjukhus eller direkt haft med sjukvården och göra...*iihh*
Har bara vart på sjukhus när morfar och när farfar låg inne, när mamma va med i en bilolycka
samt när Mackan bröt armen....men aldrig vart där o det gällt mig....
Hoppas på att värken lägger sig....Men det lär den knappst göra för jag hade tänkt
köra bodypump ikväll...kanske mindre bra....
Hur lång tid tar det egentligen o tvätta...känns inte som om jag kommer hinna med så
mycket mer än o tvätta idag.
Va en snabb sväng på stan efter vårdcentralen och köpten present till syster.
Sant Sarah (hon skrev en kommentar i mitt förra blogginlägg) kanske inte ska skriva ner vad jag köpt..
Ifall hon läser detta...You never know.
O du Sarah, tack för påminnelsen. :P *asg*
Hahah Sarah slog i sin fotknöl på jobbet häromdagen och för att då inte peta på det onda så
har hon gjort en ring runt det med en bläckpenna...haha hon är för rolig den där tösen ;)
Dags och ösa in nästa omgång tvätt i maskinen.
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Dumma lilla handledsknöl:(

2008-01-17 @ 16:54:57
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback