Uppesittarkväll

2008-01-12 @ 13:04:59
Oki, jag hinner egentligen inte o skriva nu heller (då kanske ni undrar varför gör hon det iaf?)
Hahah, har inget svar på den frågan :P
Ska ner på stan o köpa present till Hanna, vi ska dit på födelsedags-cocktails fest ikväll. O då kanske det hör till artigheten och köpa en liten present.
Önskan va o ha nåt rosa på sig....eeh det enda rosa plagget jag äger är en rosa t-shirt som är gammal som gatan och som endas används inom dessa väggar :P så nepp, den åker inte på. Känner inte för o köpa nåt rosa heller...trivs inte riktigt i den färgen så känns dumt o slänga ut pengar för ett engångsplagg....Man skulle annars ha nåt stiligt eller va det stod i inbjudan...Hrm...vet inte.....känns som det kommer bli en sån där "rivauthelagarderobenochtestaallt" innan vi går...
Efter stan ska jag till mamma och pappa och umgås lite, ska gå igenom syster önskelista också. Syster yster fyller år snart :) Hade ju idétorka till jul så vet inte riktigt vad jag ska köpa?! Nån som har nåt förslag?
Sen hem o fixa käk och sen kommer Johnny och Annelie hit på lite förfest innan vi knallar bort till Hanna.
Kommer nog bli en riktigt trevlig kväll.
På tal om trevlig kväll, det va det igår. När sötisarna Lovisa och Märta va här på lite besök. Tror att de trilla in genom brevinkastet (läs dörren) vid 19-tiden. Då hade jag en timme kvar på jobbet ska jag trilla inte in förns 20:20 snåret.
Blev lite tacos o mumsa på (sitter aldrig fel med tacos o nej man kan inte bli trött på o äta tacos) :P haha
Tittade på Let´s dance och min gissning är att Ulf Larsson blir årets Lasse Brandeby. Och tror även att Karl-Petter och Danny kan gå (dansa) långt. 
Blev en del tv-spel också...spöade märta i tekken 5 (jag vet jag är bäst....*fniss*) 
Vi spelade även Buzz, musicquiz och bigquiz....det gick väl sädär. Men vann iaf en gång på bigquiz *wiee*
Stormästare va Markus *som vanligt....haha tråkigt o spela emot honom*
Tittade på Mr Woodcock också, det va väl ingen höjdarrulle direkt. Hände i stort sätt ingenting....men men.
Kan ju säga att jag blev lite paff när corren trilla in genom brevinkastet och kvar i soffan sitter vi och spelar tv-spel.
Hahah klockan va 04:00 när våra "inneboende" gick hem ;) Men trevligt va det! Bugar och bockar och hoppas på återseende ;)
Nehe om man skulle pallra sig ner till stan nu...=)
Just det, personalmöte och centrallås va det....får bli nästa inlägg.

Aaah, höll ju på o missa! Ser ni inte hur fin min bloggsida är!?!!
Massa jättetack till Lovisa som fixade min blogg igår. Hon är världens bästa!! *thank you darling*
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback