Vårdcentralen

2008-01-17 @ 09:29:51

Ska strax ta en promenad ner till vårdcentralen, de har öppet hus höll jag på o skriva (o jag gjorde det) mena
öppen mottagning mellan 10-11 idag. Har så förbaskat ont i min högra handled så tänkte att de skulle få kolla
upp den, antagligen är det bara o amputera :P
Ringde ju igår o frågade om de hade nån tid...tanten jag pratade med frågade om jag va svullen 8 ggr...
NEJ va mitt svar alla 7 ggr...när hon frågade den 8:de gången så va jag närapå o säga JA!
Hahah, hon lyssna nog med ett halvt öra...aja...
Har vart uppe sen 7-tiden....tvättstugan kallade då...Men nu har jag bara ett par maskiner kvar, skönt!
See u later.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback