25-års kalas på landet

2008-07-21 @ 17:52:43

I lördags efter jobbet (som va den längsta dagen på hela året, jag, Britt & Anna stod och gjorde mest ingenting och tiden gick sååå långsamt) så va det dags för Sarah´s 25-års fest ute i Ledberg. Jag är ju inte sådär jättehemma i de där trakterna så bad Sarah göra en karta till mig, o jisses vilken karta hon gjorde....haha detaljerat in i nästan minsta detalj.
Kvällen va mycket trevlig, god mat, trevligt sällskap (dock kände jag Therese och Sarah´s bror Martin och så min Mackan och självfallet födelsedags"barnet".....Tipspromenad fick vi gå när vi kom dit....Sarah hade gjort personliga frågor och jag borde la ha kunnat fler med tanke på att vi känt varandra i 4 år men hej vi pratar om så mkt annat på jobbet :P haha
Men vilka vann tipspromenaden då: Jo Mackan & Maria!!!! (Dock blev det en utslagsfråga och den svara alla samma på så Sarah drog en lapp ur en påse o det va våran...så hej vi vann väl inte direkt men ändå så vann vi *haha*
Men tack för en trevlig kväll vännen!
Här kommer lite bilder ifrån kvällen....


Sarah´s fina kartor till mig =)


Frågorna på tipspromenaden, dock missa jag att ta kort på fråga 12....wups.


Vi fick en merci-chokladask för vi vann tipspromenaden


Mackan när vi går tipspromenad


Huset på landet

Oki orkar inte skriva texter till alla bilder
eller snarare jag har inte tid, Emma väntar på mig så
lägger bara upp bilderna (inte alla men en del)


Nu måste Maria verkligen Jalla Jalla!
Emma undrar med all säkerhet vart jag tagit vägen.
Vi ska ut o gå lite...haha kommer ju få börja med o springa ner till henne :p

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

URGH!! En dag ska jag lära mig hur man blir bra på bild, för jag lyckas fan aldrig! Ska jag behöva springa och spegla mig INNAN, varenda gång för att jag ska undvika knullruffs när det är dags för plåtning? Och jag måste göra något åt den vildsinta blick jag får när det råkar vara en kamera i närheten... Aja, alla kan inte bli bra på kort.... men tårtorna lyckades iaf!



TACK FÖR ATT NI KOM!!

2008-07-21 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback