Body Pump på G

2008-07-11 @ 08:20:48
Gick upp när Markus åkte till jobbet vilket är strax innan 7, inte en aning om varför jag är så pigg
men skönt är det, kan bero på att det är klarblå himmel och sol ute, lite lättare att gå upp då :)
Ska strax borsta tänderna och hojja ner till Feelgood där det är dags för ett Body Pump pass med Charlotte!
Kan inte bli en bättre start på fredagen! :) Dock jobbar jag till 20.00 ikväll men det gör mig inte så mkt faktiskt, dels finns det massor o göra o så jobbar jag med Stina ikväll :)

Ledig i helgen!!! *Lovely*

Igår jobbade jag 10-18, dagen gick riktigt fort eftersom att det i stort sett bara jag och Kerstin som jobbade, Lotta jobbade inne i stan och Lasse ja, vi vet ju vart han är helst ;) haha kontoret. Oki, han hjälpte till lite, men allt ska gå så fort, prismärkas och upp i hyllan....o det är inte det lättaste att göra en inlev i efterhand...kom allt? saknas det nåt?....bla...
Aja....snaaaart semester!!! 1 vecka kvar :D *sweet*

Vi käkade lite när jag kom hem ifrån jobbet, sen åkte Mackan till Jens och jag tog hand om disk/gigantisk strykhög!
Fick även fin besök, då Lovisa kom förbi och skulle låna våra liggunderlag, tack för pratstunden babe! *blink*
Hoppas du & Sandra får det skoj i Västervik :)

Tittade på Wicker Park när Lovisa hade gått....va tvungen o göra nåt samtidigt när jag strök...det tar sååån tid annars!
Gör det ju ändå men nåt annat o lägga ögonen på :) Den va bra, inte den bästa filmen kanske, men tillräckligt bra för att jag ville se hur det hela slutade! Lyckligt!! Nästan så jag hade en tår i ögat ;)
 


Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Gotarn

Wicker park är ju en av de grymmaste kärleksrullarna på länge! 5.0

2008-07-11 @ 12:56:18
URL: http://linuslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback