F*ck you så j*vla mycket

2008-07-17 @ 22:01:49
Haha det är mitt nya uttryck *asg* Satt och slö-tittade på 1:an förut när
vi lagade mat och det gick nån dokumentär serie...vet inte alls va den hette
eller va den direkt handla om men det va iaf en tjej som va rätt förbannad
på en annan tjej och det "värsta" hon kunde säga va fuck you så jävla mycket...
haha vet inte vad som va roligt direkt men roligt va det :P

Den här veckan har gått riktigt riktigt fort, visserligen är den inte slut än men bara
fre, lör och sön kvar sen SEMESTER! Ska undvika att skriva det för många ggr
vet att Sarah inte gillar´t ;)
Jobbade 10-18 i måndags och sen så va det Body Pump som stod på schemat,
ringde Sarah när jag åkte från jobbet, tyckte hon skulle sällskapa mig men hon
va sisodär sugen på´t, sista semesterdagen men visst dök hon upp :) hihi
tror det ryckte lite i Body Pump nerven :)

Tisdags jobbade jag 13-20, hände inte så mycket mer den dagen men nu slog
det mig att jag skjutsa hem Fredrik från jobbet och sen fortsatte jag vidare till
Holmetorp för att äta lite grillat med Mackans nära och kära(mamma, pappa, pappas två bröder, pappas ena syster och mackans syster med sambo) Dock hade alla ätit för länge sen när jag kom dit vid 20:40...men men....
Åkte hem strax efter 22-hugget då Mackan inte va så sugen på o åka motorcykel i mörkret...
Jag tittade på filmen Black Water och Mackan spelade Diablo II på datorn..
Black Water

Jag har vart ledig ons och tors och Markus har tagit ledigt så vi har fått två lediga dagar ihop! *sweet* Så vi har mest inte gjort någonting....eller lite har vi la gjort men inget direkt märkvärdigt.
*städat förrådet
*åkt motorcykel (det börjar kännas helt ok faktiskt)
*vart o handlat på Maxi
*körde Body Pump kl 12:00 idag dock med "tomten" som instruktör då Charlotte är U.K
*sett 3 avsnitt av Desperate Housewives
*Vart på Skopunkten, köpt mig ett par nya skor
*Haft underbara Lovisa på besök (som bjöd oss på glass *mums*) och sett filmen Kung Fu Panda
*Läst ut boken ....Och himlen va oskyldigt blå av Charlotta Ölander
 




Nehe om man ska ta och slå in Sarah´s födelsedagspresent kanske...tror hon uppskattar den inslagen ;)
Tjingeling





Kommentarer

Postat av: Sarah

Ja, för jag vill varken ha den utslagen, uppslagen eller avslagen! Så det så!



Har ni skaffat reseguide till Ledberg nu då? Eller har ni rekat på MC:n? flin Nävars, men jag säger det nu, Maria ska akta sig för den svarta tårtan. Den innehåller garanterat spår av nötter!



PUSS!

2008-07-18 @ 00:01:03

Postat av: Syrran

Fan va kul att du börjar peppa motorcyklen, du kommer ju bli värsta bikerbruden med nitar säkert;)

puss

2008-07-19 @ 20:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback