Heldag i stan

2008-07-08 @ 11:41:48
Jobbade inne i stan hela dagen igår. Och konstigt nog så va jag inte ett dugg nervös.....
Det är ju ingen direkt favorit o jobba inne i stan, känner mig inte riktigt hemma där...
och är definitivt inte insatt i alla skiver hit o dit.... så trodde nog att jag skulle stressa upp mig lite
då jag skulle ha en 10-18 där och bara bli avbytt för lunch....
Fast det började ju mindre bra...haha kom ju knappt in ju :P *asg, kul i efterhand*
Tydligen så behövde man låsa upp båda låsen och jag hade låst upp det ena...
höll på fram o tillbaka o vred nyckeln men kom inte in....Ringde Edvard lite smått stressad...
han sa att man behövde låsa upp båda låsen..men då ...*shit det här går inte o förklara*
när jag låste upp det ena låset så råkade jag låsa det andra låset....hahah....
men tillslut kom jag in!!!
När jag väl kommer in i butiken så är datorerna helt avstängda o man måste ha lösenord för o komma in i dem...
*damn* Ingen aning om va de har för lösenord där nere....ringde Edvard igen *stackarn, han har semester*
då visade det sig att de (Danne & Edvard) skrivit en fusklapp till oss "prao-elever" där nere :p
Sen löpte dagen på ganska bra...Lotta kom vid 11:30 och stannade ända till 17:45 *tack*!!
o det behövdes hade aldrig fixat det själv, sålde för en jäkla massa igår så tur vi va två pers.
Räknade kassan 3 ggr o det stämde ändå inte....hade en jäkla massa mer pengar än va jag skulle ha *hhmmm*
Får prata med Danne när jag kommer ner dit vid 13 om han kan lösa mitt problem :P
Hade tänkt att jag skulle köra Body Pumpen igår men kom inte ifrån jobbet förns 18:45 o passet började 19:00 och inte fick jag tag i Sarah heller så jag skippa passet igår, åkte hem o hade myskväll med Mackan :) Såg nog 3 avsnitt av Desperate Housewives :) Hade tvättstugan (hann tvätta halva innehållet i tvättkorgen, resten tänkte jag ta imorgon på min lediga dag) vattnade blommorna, bytte sängkläder o diska....det va den måndagen.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback