Mig äger ingen

2008-07-13 @ 22:30:14
Lördagskvällen gick i "slappaisoffan" stilen...så grymt skönt!
Vi såg säkert 5-6 avsnitt av Desperate Housewives ....bättre serie får man leta efter!
Eller vi har ju The O.C och One Tree Hill med....ligger på första plats! :)
Jag somnade i mackans knä vid 22:30...finns ingen stans jag sover bättre!
I soffan, i knäet på min älskling! *mys*
Han hade tydligen spelat tv-spel två timmar till...haha helt ovetandes va jag om det
då jag låg o sussa sött ;)
Hade en skön sovmorgon imorse......jag fick för mig att jag skulle åka o plocka jordgubbar.
Vi tog bilen till Vårdsberg-stängt ,vi åkte till Bjursholm (tror det heter så, ligger vid Linghem)-stängt,  vi åkte till
Tift-stängt och så åkte vi sist till Vreta Kloster-stängt!!!! FAN! haha
jag som skulle plocka jordgubbar....aja...fick höra av både pappa och Markus mamma att vi va lite sent ute..
"jordgubbsplockssäsongen" är tydligen över......*trist*
Vi åkte till Maxi-osten va slut hemma- handlade lite-kom hem utan ost-varför åkte vi till Maxi?- jo för o köpa ost. Senila!! haha
Vi åkte hem, plockade in varorna i kyl/frys och tog sen bilen till Norrköping, till Media Markt.
Idag har vi köpt oss en ny kamera!! Sweet!! 
Jättefin är den...hade väl inte räknat med annat heller med tanke på prislappen :p
Den är sååå mycket bättre än vår förra....bra inköp. Den ska få följa med på vår semester i Grekland i sept!!
Sen hem och fixa lite käk, hann med ett Desperate Housewives avsnitt och sen titta Jens in....
Vet inte hur många timmar de spelat tv-spel nu....hahah

Jag har läst ut ännu en bok, började med "Mig äger ingen" av Åsa Linderborg i fre och läste ut den ikväll.
Den va riktigt bra, precis som alla har sagt, fått fina recensioner. Mycket bra!


Nehe, nu ska jag slänga mig i soffan och börja på nån ny bok
jag börjar komma ifatt i min bokhylla....eeeh nästan iaf...
har köpt ganska många nya böcker på sistone
så jag lyckades inte hålla mitt vad/nå mitt mål
att läsa alla böcker i bokhyllan innan jag får köpa nån ny...
Aja....*host*

Kommentarer

Postat av: Hanna

Hej på dig Majjabajja! då ska jag tipsa dig om den lokala ica-butiken på skolgatan.. där brukar ja plocka mina jordgubbar och det är fortfarande säsong där =) höhö. låter som en mysig helg annars. Trevligt med Grekland hörru. ha det toppen, hörs! kram hej!

2008-07-15 @ 21:53:43
URL: http://msfashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback