Övernattning på landet

2008-07-09 @ 13:03:46

Slutade kl 20:00 igår och efter det (snäll som man är...haha) skjutsade jag hem Stina.
Fortsatte sedan bilfärden mot Holmetorp där Mackan och jag skulle spendera natten ;) 
Markus föräldrar är i Göteborg den här veckan så vi ska ta in posten/vattna blommorna.
Vi passade på o övernatta också, svinkallt va det....fy fasen vad kallt de har det där hemma.
Hade både kofta och tofflor på mig.... Vi hann med ett avsnitt av Desperate Housewives och sen va det läggdags.
Fast när det är sådär kallt så måste man ju ligga sådär nära varandra när man ska sova ;) tihi..o så tände vi ljus :) 
Vaknade kl 8 imorse....sover inte lika bra på bortaplan.....satt och tittade på tv och surfa lite men vid 09:30-tiden så va jag
så rastlös så jag åkte hem....haha....Hade det varit strålande sol och 25 grader hade jag stannat kvar o solat i trädgården
men nu fanns det inte så mkt o göra....


Mackan när han är liten..sååå söt!

Holmetorp

                                                                        Kossorna va mitt enda sällskap imorse ;)



 

Har suttit på balkongen i 2 timmar och läst ut Aldrig Fucka Upp av Jens Lapidus.
Den va riktigt bra faktiskt, trodde inte att det skulle va min typ av bok och kände efter de första sidorna att näe det
här kommer bli tufft....många personer o hålla reda på o det där med o tänka är inte riktigt min sak ;) haha
Men den blir bättre och bättre och jag ville bara fortsätta för o se vad som händer med personerna .

Omslagsbild: ISBN 9789146218029, Aldrig fucka upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback