Rubriktorka

2008-07-12 @ 19:05:28
Vi hade en välförtjänt sovmorgon imorse, visserligen vaknade vi vid
8:15 hugget men gick nog inte upp förns 09:30....skönt!!
Hoppade in i duschen, käkade frukost för o sedan bege oss ner till stan.
Innan vi hann ner på stan ringde systeryster för o fråga om vi skulle med o bada..
eeeh skapligt molnigt ute men de peppa bad, deras näst sista semesterdag....
bestämde att vi skulle höra av oss när vi vart vår runda på stan.
Shoppade oss en ny badrumsmatta (pappas förtjänst), Mackan köpte två t-shirtar (som jag betala som den snälla
flickvännen jag är) o Mackan köpte tre kablar...don´t ask me....inte den blekaste va de ska va bra för :P
köpte en present till systern min för hon va så duktig o klarade teoriprovet, köpte en present till Sarah också
men kan inte skriva vad då jag vet att hon är en flitig läsare av min blogg ;)
Efter vår tur på stan så åkte vi ut till Anna, Limpan o Johanna, då Anna tidigare skickat ett sms o talat om att det va ganska mulet men vi åkte än då, va ju inte direkt det bästa vädret men några minuter sol fick vi allt.
Och ett dopp i det blå blev det också.

Vi va inte det enda fordonet på denna grusväg.

Mackan va peppad!

Det va inte sådär superkallt i vattnet faktiskt.

Nybadade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback