Gästvänlighet

2008-06-15 @ 20:01:44
Kan inte säga annat än att vi (här hemma på Kaserngatan) är väldans trevliga.

I fredags jobbade jag till 20:00 med Britt....gick hyffsat fort. Ett himla tjat om att gå på
semster ifrån Britts sida :P haha helt förstårligt!
Så nu är första gänget på jobbet på semester, jag vet inte om jag är sååå där jätteavundssjuk
faktiskt....känns inte riktigt som det är dags för semester nu....känns lite för tidigt för semester nu.
Men självklart så skulle det va skönt o va ledig....men jag ska nog bita ihop 5 veckor eller vad det är tills
jag har semester :) Fast kan bli tufft utan Sarah på jobbet i 4 veckor. Men jag träffar ju kvinnan på Body Pump passen!
Jag har ju Stina på jobbet från och med måndag så jag ska nog kunna överleva! :)

Aja, i vilket fall så åt Mackan och jag afrikansk fläskfilé på fredagkvällen, himla gott kan jag lova!!
Sen mötte jag upp Emma på stan för en liten kvällspromenad.
Jisses vad fulla studenter det snubbla omkring...nästan så det va pinsamt o se alla fulla människor...
gjorde nog mycket att man va nykter men jisses så folk beter sig när de är fulla :P
Vi avslutade vår promenad här hemma med o titta på nån riktigt dålig svensk komedi på tv....
men hej jag har ju ganska dålig humor :P haha
Blev ett par YouTube-klipp också :)

Lördagen började med ett Body Pump pass med Charlotte, lika roligt som vanligt!
Eftersom att Sarah jobbade så försökte jag få med mig Mackan men njae...
det va för jobbigt så han tog en runda i Vidingsjö istället...(som om inte det är jobbigt) *haha*
Försöker få med Limpan också men näe...lika svårflörtat där....*snäälla* haha

Sen kände jag mig tvungen o ta hand om den gigantiska strykhögen som låg i soffan.
Med tanke på att vi skulle ha gäster på kvällen, en fördel om man kan sitta i soffan då :P
Sen kom Tobbe och Åsa vid 17-tiden, vi bjöd dem på en väldans god taco-gratäng!
Den kan jag rekomendera, ska se om jag kan slänga ihop receptet senare.
Kollade på matchen o bara hade det allmänt trevligt :) Eftersom att Åsa skulle upp o jobba 06:15 imorse
så åkte de hemåt strax efter 21. Då satte vi oss på hojjarna och trampade till Lina och Stoffe för lite
alkoholintag. =) Väntade på en taxi 40-50 min och när vi väl va inne i stan så skulle Jens vänta på sitt ragg....
vi kände att klockan va mycket och betala 100:- för en dryga timme på krogen kändes lite sisodär...så vi traskade hemåt.
Idag har varit en lugn och skön dag, vi tog bilen till Lina och Stoffe och hämtade hem våra cyklar, sen har vi vart förbi Jens nya lägenhet i Johannelund, eftersom att han precis har fått nyckeln till lägenheten så har han inte riktigt fyllt kylskåpet än så vi köpte med oss lite cola och gifflar sen bjöd vi hem honom på lite kycklinggryta.
Ibland är vi bara för snälla här hemma ;)
Nu sitter de och spelar GTA4 och jag surfar runt på nätet.

Jag peppar på dip+grönsaker och ett par avsnitt Desperate Housewives!! Vilken söndagkväll.

Imorgon är det jobb och Body pump på schemat! *sweet*

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback