Kan klockan slå 20:00 snaaaart

2008-06-19 @ 20:01:06
Damn jag är så sjukt trött nu, tror jag har gått o blivit döv också.. är lomhörd (stavas det så)
kändes konstigt när jag skrev det, aja skitsamma....sådär så jag knappt hör vad folk säger
till mig eller vad jag säger till folk, o sjukt trött på detta.
Dessa 4 dagar har varit sjukt hektiska på jobbet, mycket varor och mer kunder än vanligtvis
och lite lite personal ...knappt man hinner färdigt sändningarna från ena dagen ...
sen kommer det nya nästa dag...Damn nästan så jag skulle kunna tänka mig och jobba
över så jag hinner med allt jag ska göra....Men inte ikväll!
För ikväll ska jag hem och äta tacos och mysa med min snutt!!
Fy fasen vad kalendrar det har kommit dessa dagar, fick upp alla
ifrån filofax, Lasse lovade mig att det inte skulle komma fler kalendrar...*bullshit tänkte jag*
Men hoppas ändå på att han skulle hålla det han lovat...igår kom kalendrar ifrån Concess
och idag flera kartonger ifrån Almanacksförlaget....Va fan!!! Lasse som lova....haha haha...
Jag är sjukt trött på kalendrar och deras inlagor!!
Plus att man ska lägga upp dem åt Edvard också...dubbelt arbete för samma vara....
Det värsta är att på söndag när jag är tillbaka här så kommer kartongerna ifrån Almanacksförlaget att
vara kvar....nån jäkla båt ifrån Staedtler samt en pall ifrån Scandecor att stå kvar...
och så lär det säkert va mkt folk på söndag så kommer säkert inte hinna med nåt iaf...aja...
Nu tänker jag dra ner gallret och åka hem!!
Tack för idag + tack Stina för att du förgyller mina dagar här!!

Har mer att berätta...fick fin besök av två fina flickor ikväll också...
men hinner inte skriva mer nu.....

Puss en trött Maria som har kalendrar till en förbannelse på vagnen bredvid

Kommentarer

Postat av: Stina

Hihi va gullig du är! Vi får stötta varann nu när Kerstin babblar & babblar och Lasse inte gör någonting och så, haha! Och vi får hjälpas åt med varorna på söndag...så inte du åker på allt hela tiden!

Puss o kram!

2008-06-19 @ 21:23:15

Postat av: Sarah

En BÅT från Staedtler?? Du kan väl ändå inte mena en riktigt båt...

Jag tycker riktigt synd om dig, och det var ju knappast planerat att jag skulle vara ledig när kalenderarna komm. Kanske för Fredrik, men jag har ju ingen koll. Ulrika pratade om skolstart för tre veckor sen, men det kom det ju inget.

Men imorrn är det ju midsommarafton. Då är du ju ledig!!

Ta det lungt, vännen. Annars kommer du att köra slut på dig innan din semester. Låt allt ta den tid det tar. Skit i att leverera in hos Edvard, eller be Lasse göra det, då slipper han ju iaf hålla på med grejerna, "bara" att lev. in.

NJUT AV DIN MIDSOMMAR!! Även om vädret suger apa!



PUSSAR I MASSOR!

2008-06-20 @ 01:12:02

Postat av: Sarah

PS: Bloggar du från jobbet, va?? ;o)

2008-06-20 @ 01:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback