Bröllop

2008-03-12 @ 21:38:30
Satt och tittade på Bröllops Bonanza på tv 4+ nyss. Allvarligt, jag fick tårar
i ögonen, så himla fint!! Va en kille som skulle sjunga en kärlekslåt för sin blivande fru och han
fick knappt fram ett ord, han va så tagen. Shit alltså den dagen man står i kyrkan.
Jag längtar och ser fram emot det massor (yes, det kommer dröja en himla massa år tills dess)
Få känna sig som en prinsessa =) Iiih, vill gifta mig nu!! Hahah vad saker som ska fixas..donas, bokas,
hit och dit...stressen...näe, om man kanske inte ska gifta sig trots allt :P haha
Men tog det senaste gratis exemplaret av Bröllopsmagazinet ...tycker det är kul och sitta och bläddra och läsa om
andras bröllop och se olika stilar. .m.m....
Och påtal om nåt annat vuxet så tycker jag faktiskt att det ser mysigt ut och va gravid. Hej jag kanske är knäpp
men det ser faktiskt mysigt ut, och jag sa det till Markus och då började han prata om alla negativa saker...illamående, ont i ryggen m.m...haha så då försvann den känslan :P haha 
O nej jag är inte gravid och vi ska inte ha barn än.

Aja, den som lever får se ;)

Kommentarer

Postat av: Milla

DU o kalrn ska me till simhallen!

2008-03-15 @ 14:14:51
URL: http://www.milllaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback