Inte haft tid att datanörda

2008-03-25 @ 10:15:55
Har inte haft tid att sitta vid datorn under påsken. Det har gått i ett mest hela tiden faktiskt.
Jobbade skärtorsdagen och långfredagen. På fredagkvällen hade vi myspys och åt tacos (yes, det är en favorit här hemma) Andy va förbi här och han och Markus kolla på film-Jumper- tror jag den hette...Ingen film i min smak då det skedde en massa onaturliga saker..haha Så jag låg och kolla på Let´s Dance i sovrummet =)
På påskafton va vi ute hos Markus föräldrar och åt middag med dem och Mormor Maj-Britt..
Usch va vi svulla...damn...mat, fika...fika igen...påskgodis...Iiuuh!
Vi hann va hemma 1 timme ca sen trilla Lina & Stoffe in och lite senare Annelie & Erik =) En mycket trevlig kväll
som bestod av Guitar Hero, Lika par leka bäst och Rappakalja =) Rappakalja är sjukt kul och efter lite alkohol så flödar fantasin...*asg*
Kom i säng ganska sent men va ändå skapligt pigg på jobbet i söndags =) Det va ganska lugnt  men tiden
gick skapligt fort ändå. Jobbade med Stina och Kerstin, en skön dag med andra ord =)
När jag kom hem ifrån jobbet så åkte vi till mamma och pappa och åt tacos och våfflor! *mums*
Är så skönt och komma hem hem och umgås med dem...Saknar dem massor! De är världens bästa!
Igår hade vi en ganska slapp dag, vi hade tvättstugan.....jag va visserligen och körde ett Body Pump pass (grymt skönt!!!) Markus spela tv-spel mest hela dagen :P haha förutom när han gjorde godaste lasagnen.Jag gjorde en chokladbollskaka =) Kvällen spenderade vi i soffan och tittade på film =)
Lite påskbilder m.m.


Filmerna som vi såg:
DVD Film: I Want Candy DVD Film: Meet the Spartans DVD Film: Blind Dating 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback