Inte många knop men fort

2008-03-11 @ 10:11:02
Söndagen bara fösvann...*poff* Mackan gick ju inte upp förns 12:30 ...medans jag
va uppe vid 10-tiden så hade ett par timmar där innan frukosten som jag sysselsatte
mig med och spela Guitar Hero, vattna blommorna...läsa bloggar...m.m
Åt frukost och tittade på Snygg, Sexig och Singel...älskar den filmen, den är så rolig =)
Sen va det dags och dra på sig kläderna för och åka till mamma och pappa och fika lite =)
De är världens bästa, älskar dem så otroligt mycket!!! <3
Gick nog och la oss vid 21:30 i söndags...haha yes vi va lite trötta...förstår inte det ;)
Måndagen bestod av jobb...helt oki, det va faktiskt riktigt skoj. Jag som gillar och städa (jag vet jag är konstig, men jag tycker om när man ser resultat, jag är lite pedantisk av mig) drog igång lite städning på jobbet...och "byggde" om lite =) Tiden går så mycket fortare då!!  =)
Efter jobbet va det hem fort som attans, dra på sig träningskläderna och möta upp Sarah på gymmet för att köra Body Pump!! Jag läste hennes blogg alldeles nyss och jag håller med henne, Body Pump 64 börjar bli aningen uttjatat... =) Men snart så......La på lite mer vikter, en "röd" på bröstlåten...eller två "röda" en på varje sida...
Beach 2008!!! :) Jag börjar känna mig redo och än är det flera månader kvar!!! ;)
Nehe om man ska ut och gå en sväng innan jobbet....påtal om jobb så jobbar jag 9 dagar på raken nu...
Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lördag
Söndag
Måndag
Tisdag
LEDIG :D

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback