Inte riktigt

2008-03-08 @ 10:22:10
min tanke att jag skulle gå upp klockan 07:00
på en lördag....men hej ibland blir det inte som man tänkt sig.
Markus alarm ringde vid 7-tiden...dags o gå upp...samling kl 8:00.
Yes, de har fotbollsmatch i ottan idag :P haha Tycker synd om dem..
de som jobbat hela veckan o sen när man äntligen tror att man får sovmorgon
ja då ska man gå upp lika tidigt som vanligt....
Aja, jag kunde inte somna om...så jag tog mitt flyttlass (täcke & kudde) med mig
in i vardagsrummet och la mig där och läste tidningen...sen har jag spelat
lite Guitar Hero, har klarat ytterligare 2 låtar till 5-stjärnigt :D
Men än är jag inte redo för medium...nope...har inte det tålamodet :P
Nehe, har bokat in mig på Body Pump nu vid 11-tiden så kan va läge o pallra sig till
Feelgood.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback