Midvinterblod

2008-03-11 @ 10:17:07
Läste ut Midvinterblod av Mons Kallentoft igår. Äntligen höll jag på o skriva
men jag tycker faktiskt inte att den va sådär bra som alla säger...
Visst va det kul att den utspela sig i Linköpingsmiljö men det va inte sådär
att nu vill jag fortsätta läsa den...kanske därför det tog ca en månad för mig o läsa ut den.
Gillar de böckerna man bara måste fortsätta läsa...
Så himla tur att Markus hade bjudit hit Tobbe igår och de satt och spela tv-spel när
jag kom hem från träningspasset för då kunde jag lägga mig i sängen och läsa.
Känner mig så osocial annars...
Men nu så, nu får jag sätta igång med en ny bok!! =) Äntligen!!!

Omslagsbild: ISBN 9789127025950, Midvinterblod

Kommentarer

Postat av: Syrran

Nä nu är det dags för syrran att börja kommentera!
Vilken boknörd du har blivit! Värt ju! Du läste ju inte för mycket innan du börja ditt jobb:p
puss hjärtat

2008-03-11 @ 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback