spruta istället för kuta

2008-03-19 @ 21:20:21
Haha börjar alltid att skratta när jag tänker på Sarah´s felsägning häromdagen.
Jag står vid "informationsdatorn" .....håller på med någon inleverans...då Sarah kommer bakom mig
och säger: Jag höll på att spruta in i baken på dig...Ehh what?! *asg*
Det hon egentligen skulle säga va : Jag höll på att kuta in i baken på dig....
Sarah och jag är nog de två på jobbet som är bäst på att säga fel....eller höra fel ;)
Minns dock inte ordagrant men på nåt Body Pump pass för ett dag sen så sa jag till Sarah att jag höll
på att slicka din rumpa....Jag gick förbi bakom henne så böjde hon sig ner och puta med rumpan så
jag höll på o snubbla på den--....Hahha så där kan du ju inte göra när jag slickar din rumpa...
*äsch, blir inget kul när jag inte vet exakt hur det va...och det lär bara va Sarah som skrattar åt det hela* Haha
men då har jag roat någon ;)
Dagen har gått fort..vaknade vid 9-tiden imorse, slängde iväg ett sms till Sarah om att jag tänkte befinna
mig på gymmet vid 10:30 (blev dock lite försenad p.g.a msn-mobiltelefonsamtal-flyttbil....)
O Sarah va på så det blev bl.a biceps/triceps samt skidåkarmakapär...
Skidåkarmakapär is the shit!! Det kan vi kalla konditionsträning och kalloriförbränning!! :D
Sen unnade vi oss ett par minutrar i solariumet :) Sweet!!
Sen hem och duscha och fixa iordning sig för att sedan hojja ner till stan och möta Emma.
Shoppa present till Lina som fyller på söndag, dock kan jag inte skriva vad för vet ej om hon läser min blogg och
det vore bra dumt att avslöja vad vi köpt! Men vi är nöjda med vårt inköp.
Sen yra vi runt på stan och uträtta lite ärenden här och lite där...Hojja hem i SNÖKAOSET!! (vill inte ha mer snö)
Fixa lite käk, pynta påskriset som jag inhandlade på stan....
Jag va iväg en snabb sväng på Ikano-huset ikväll och köpte påskpresent till syster och Linus. Ska nämligen åka och hämta henne på Maxi om 5 min (kan ju va läge att redan kanske sitta i bilen såhär dags då...hehe)
Jag jobbar på´t. Slängde på ett påskkort till mamma & pappa vid Oskarsgatan också...eller jag gav det i handen
till postmannen...va där 20:01.
Nehe bäst att bege sig till Maxi. Maxitaxi :P
PUSS

Kommentarer

Postat av: Sarah

HAHAHAHAHA! Men vad vore livet utan lite felsägningar! *fniss*
Och du, det var ju inte meningen eller så att luras när jag skrev att jag äntligen hade hittat någon.... ;o)
See you tomorrow, darling!
PUSS!

2008-03-20 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback