Våffelkväll på St:Korsgatan

2008-03-27 @ 11:04:56
Stod i valet och kalet igår om jag skulle köra Body Pump
eller gym, men svaret va ganska lätt, skulle inte hinna köra
passet eftersom Cissi skulle komma förbi mig =)
Så det fick bli gym 1,5 timme och sen solning :D
Hojja hem snabbt som attans och in i duschen, va så gott
som klar när Cissi ringde på dörren. Har inte sett henne på mer än ett halvår =(
Men direkt när vi ses så känns allt som om det vore  igår...haha =) Vi har känt varandra
sen vi va pyttesmå, växt upp med varandra....men numera bor den rackarn i Karlsstad.
Dock gjorde vi inte så mkt igår förutom o prata....prata...prata...prata.... :)
Sen fixa jag käk tills Markus kom hem....han hann med o sova 30 minuter (yes, han är ständigt trött) innan vi skulle
iväg till Anna och Linus på Våffellkväll =)
Himla goda våfflor blev det, näe jag kan inte ta ansvar för dem för det va min kära syster som gjorde dem :)
Spelade Guitar Hero ett tag....sen gick grabbarna lös på tv-spelen och jag och syrran spela Kalaha, Skitgubbe och Stress =) Haha spöa henne i Skitgubbe men hon va en j*vel på Kalaha ;)





Usch är så osugen på att åka till jobbet snart....vaknade imorse och va tjock i halsen, det gjorde sjukt ont
att svälja....nu är det lite bättre men känns inte helt ok...Jag som inte vart sjuk på jättelänge....aja...
Vi får väl se om det bryter ut.....*håller tummarna för att det inte gör det* Är ju inte ledig förns nästa onsdag...
har inte tid och bli sjuk nu ju....

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Anonym

God morgon! Hoppas du får en fin dag :)

2008-03-27 @ 11:17:36
URL: http://sofiaandremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback