Viiiiill inte

2008-03-07 @ 08:07:34
Jag vill inte till tandläkaren....bläää...Dock va jag inställd på att
jag skulle få en kallelse eftersom folk runtomkring mig springer till tandläkaren...
Men tänkte att de kanske glömt bort mig men icke sa nicke här blir man inte bortglömd.
Jag tror jag har ett hål...eller det känns som så men sen sa min syster att nej det där är
inget hål...haha så nu är jag inställd på att det inte är ett hål ....men kanske måste ändra mig
igen-...bättre o va inställd på hål och se bli glad av att det inte va så...än tvärtom....
Äsch skitsamma till tandläkaren ska jag kl 10:00 iaf.
Igår va en seg dag, kom aldrig riktigt igång. Men va skoj o jobba hos Edvard igen även om jag va skapligt
lost där ett tag....eeh hur gör jag med presentkort....beställa filmer...finns denna artisten...plombera...hitta rea-böcker.etc...etc...Men Edvard hade skoj åt mig..haha...smått vilsen. Kommer ju inte bli bättre, ska ju bara va där 2
ggr i månaden...så hinner ju glömma bort mellan gångerna.
Efter jobbet så pallra jag mig iväg till gymet iaf...tänkte när jag åkte hemifrån att jag kan ju ta med mig dem iaf så får vi se...när jag slutade va jag inte alls pepp på o träna men hej då hade jag släpat med mig träningskläderna.
Så jag körde ett tag och avslutade med o sola :D Sweet! Dock hade jag missat och säga till Markus vart jag va...så han va lite putt på mig när jag kom hem...Han va mest orolig för att jag ej svarat på mobilen ..varken samtal eller sms... Blev bra efter lite pusskalas ;)
Nehe om man sk a ta o borsta tänderna ett par timmar nu då :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback