Böcker du aldrig hittar i bokhandeln

2008-05-14 @ 16:57:55

Böcker du aldrig hittar i bokhandeln

  • 124 enkla övningar för dina tänder
  • Den kompletta listan över saker som fortfarande är oavgjorda
  • Etthundra personer som ingen saknar
  • Den kompletta listan över personer som vill väl
  • En skattkista med dåligt förstådda ideér
  • Anna-Nicole Smiths tuttar är gjorda av aluminium - här är bevisen
  • Lägenhetsjakt för djävulsdyrkare
  • Hajkande för personer med torgskräck
  • Kontrollera din rädsla utan att bli rädd
  • Kokbok för paralyserade
  • Kasta inte bort ditt gamla skinn
  • Ät, Spring, Bli slank, och dö i alla fall
  • Kända personer som var seniga
  • Fyll ditt liv med tilltugg
  • Hur du blir ett navelludd
  • Hur du gör allt med en gång
  • Hur du filéar en panda
  • Hur du skaffar dig en solbränna med en ficklampa
  • Hur du kommer tillbaka från Norrland
  • Hur du ger dig själv ett genomgående motionspass utan att klä av dig
  • Hur du dödar en råtta med en oboe
  • Hur du dödar din brorson
  • Hur du hyr ut ditt tomrum i näsan
  • Hur du får folk att tro att du är intelligent
  • Hur du lättast tar ner folk på jorden
  • Hur du känner igen ett kräk på håll
  • Hur du känner igen riktigt elakt folk i kyrkan
  • Hur du startar ett världskrig
  • Hur du vänder outhärdlig smärta till extrainkomst
  • Hur du vinkar adjö utan att använda dina händer
  • Jag förlorade mitt hopp och dog och det fungerade
  • Jag suger - Du suger
  • Låtom oss förändra alfabetet
  • Giftermål för en person
  • Min hund är en fikus
  • Sinnesfrid genom att förlora medvetandet under sexton timmar
  • Dikter för galningar
  • Organisera om dina fickor
  • Självstympning som ett attraktionsalternativ
  • Sex städer som ingen någonsin varit i
  • Sex sätt att göra bort sig före frukost
  • Sexhundra sätt att avskeda folk
  • Sextiofyra bra sätt att förlora hoppet
  • Sportfiskande med motorsågar
  • Tio saker som vi inte vet än
  • Den intravenösa kokboken
  • En livhistoria om sex väldigt korta helgon
  • Meningen med majs
  • Fläckarna i dina underkläder kan visa dig din framtid
  • Fel underkläder kan döda
  • Saker som ingen rår för
  • Tips hur du lättast får sex - på en gång!
  • Förlora kilon genom nervösa skakningar
  • Att rulla genom Zaire
  • Att förstå folk du aldrig kommer att träffa
  • Tips på kläder du bör ha vid toalettbesök
  • Varför Hawaii och Norge inte ligger nära varandra
  • Varför det inte finns något solsken längre
  • Ge mig sex veckor och jag ger dig någon sorts sjukdom
  • Dina skor kan göra dig rik
  • Dina lår kontrollerar ditt liv
  • Hur man återanvänder gamla gravar

Kommentarer

Postat av: Stina

Hihi rolig lista!!! Kolla in min blogg, jag har utmanat dej där ;)!
ha det bäst!

2008-05-14 @ 19:44:11
URL: http://dinara.blogg.se

Postat av: Sarah

Hur du får folk att tro att du är intelligent... Låter som något jag kommer skriva...

Giftermål för en person... Den önskar jag mig i present. Se till att någon tar fram den!'

Organisera om dina fickor... Klockren!

Förlora kilon genom nervösa skakningar... Bluff och båg! Fungerar inte alls.

=o)

2008-05-15 @ 10:20:10

Postat av: Lovisa

saknar dig lite min snuttefia;) nästa fredag kommer alla dina böcker till linköping igen, dom vill inte bo i skövde längre;) så vi får köra en favorit i repris när jag lämnar tillbaka dom:D puss

2008-05-15 @ 23:10:12
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback