Det va inget fel

2008-05-16 @ 09:40:28
nope, inget större fel på rally golfen. Inget som han tyckte va värt o laga eller han tyckte helt enkelt inte
att det fanns nåt o laga utan jag skulle ha uppsikt på kylarvattnet och va det nåt som inte stod rätt till
så skulle jag återkomma. Så det kosta grattis!! sweet!
Men han behövde 1,5 timme på sig o kolla på bilen så jag spenaderade 1,5 timme i tornby. För där brukar jag ju inte va annars *host*
O så hade jag ett par nya ballerina skor på mig...yes skoskaven kom o hälsade på. Jag hade ju inte riktigt räknat med o traska runt 1,5 timme. Men men...
Men jag va inne på Rusta och köpte en diskborste för 10:- skitsnygg!! haha svart med guldslingor på. Pimp my diskborste :P
Köpte mig ett par nya skor på Skopunkten, nope jag är verkligen inte i behov av ett par nya skor men mina svart ballerina skor som jag har är sååå himla sköna så jag va "tvungen" och köpa ett par vita ...haha
Va förbi en sväng på systemet också så nu är jag redo för lördagen :)
Jag och Sarah körde Body Pump på kvällen...haha jag skriver som Sarah skrev i sin blogg.
Jisses vilken tomte det va som hade passet, aldrig sett karln förut...haha vet inte riktigt hur jag ska beskriva honom. Men alla flingor fanns inte i paketet...*asg* Uuuah Uuuaah...o så sjöng han med i alla låtar...och nej han hade la inget direkt vidare sångröst och när vi körde benböj så sa nåt i stil med att nu rör det sig i byxan eller nåt sånt...*haha om som ni kan gissa så kunde jag och Sarah inte hålla oss för skratt* Det va magträning genom hela passet *asg*
O jag som gått o pratat om kladdkaka i en vecka eller två nu...jag har inte riktigt kommit så långt att jag bakat någon men fortsatt och tjatat om hur sugen jag är på kladdkaka det har jag gjort....
Så får jag ett sms av Sarah i onsdags att hon bakat kladdkaka....det gjorde ju inte saken bättre. När vi möts på träningen får jag en burk med kladdkaka!!! *Happy...tack Sarah!! Den va jättegod! Nu kanske jag kan sluta tjata om kladdkaka...eller inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback