Helgen som va 17-18 maj

2008-05-20 @ 09:02:07
Haft en helt underbar helg, men som vanligt går de lediga helgerna sjukt fort :(
Vi va o kolla på fotbollsmatchen i lördags i Askeby, vädret sök...det blåste och regna lite smått
och sen blev det sol och varmt och sen regn...jisses vilket växlande väder.
Men vann gjorde det iaf, det är ju huvudsaken :)
Efter det åkte vi till Mackans föräldrar för o lämna tillbaka kryckorna...blev sittandes där ett tag...
sen jalla jalla till ica där vi beövde köpa lime. Sen hem och dammsuga, diska..ta hand om strykhögen...
yepp, Sis och Limpan va på intågande....och självklart skulle de komma tidigare än bestämd tid :P haha
Men påklädda va vi iaf *puh*
Kvällen bjöd på tacos, limekladdkaka och drinkar vid namn twister... tv-spel...Mackan och Limpan lira lite GTA4 och super Mario galaxy...sen körde vi lite wii också...
haha sjukt kul!! Vet ni va eller...syrran spöa mig i boxning första matchen....*grr*
Hahah fast sen fick hon igen ;) Men grym va du syrran....


Söndagen va lugn och skön....sovmorgon.....frukost framför de två sista avsnitten av Desperate Housewives. Nu är säsong 1 slut...*gråter en skvätt* Fast igår när jag kom hem ifrån jobbet så låg det ett paket på köksbordet...
wieee, säsong 2 har anlänt!! Så nu är det bara att fortsätta att marathon titta ;) haha
Mackan och jag va ute o sprang i Vidingsjö...vi sprang "bara" 2,5 km, Mackan skulle testa foten...om den hängde med.....blev en hel del super mario galaxy också...haha måste erkänna att jag har världens sämsta tålamod...haha när mario dör blir jag skitsur o vill inte spela mer :P haha
Mackan va iväg på nåt innebandy möte så jag passa på och se filmen nattrond. Jag gillar Helen Tursten filmena, påminner lite om Beck/Wallander....Himla bra va den iaf.
Irene Huss - Nattrond





Kommentarer

Postat av: Syrran

Tack som fan för en trevlig kväll med god mat och snyggt sällskap..och ett rejält träningspass på köpet!
puss

2008-05-20 @ 10:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback