Hur lång är en giraffsnopp?

2008-05-14 @ 09:47:59
Hahah gissa rätt på den frågan om ni kan? *asg*
Jag vet en som vet svaret på frågan o hur hon vet svaret
det vill jag inte gå in på ...*hahah*
O förresten ni som undrat hur man stavar ordet giraff så är det G I R A F F
och inte S K I R A F F (internt skämt)


Halsbrytande humor.

Hmm, hänt sen sist då? Markus va ju hemma hela förra veckan så
vi fick lite tid ihop, dock va jag bara ledig på onsdagen och då va han
i Vadstena men vi mer tid ihop än vanligt :)
Vi va och spela årets första minigolf i torsdags innan jag åkte
till jobbet. Dock förlora jag men hej det kommer fler ggr ;)

Fredagen bestod av jobb och på kvällen åt vi tacos och hade det mysigt =)
Lördagen och söndagen spenderade jag på ikano-huset. Sate vilken tråkig helg, det
hände verkligen INGENTING!!! Kan det bero på det fina vädret som va ....(?)
Trodde aldrig att klockan skulle slå 17:00.
Men till slut gjorde den det :D
Efter jobbet i lördags åkte jag ut till Markus föräldrar där vi skulle grilla =)
Spelade även lite kubb, Markus och jag emot hans föräldrar och mormor.
Yes, ni gissa rätt, vi vann med 2-1 =)
Söndagen va jag ut en snabbis hos mamma och pappa efter jobbet.
Måndagen bestod även den av jobb (nä, det känns inte som jag gör annat än jobbar)
Efter jobbet körde jag och Sarah bodypump, ingen av oss va väl direkt peppad innan.
Men när vi sen ser att Staffan ska ha passet istället för Charlotte som skulle haft det istället för Karin (rörigt, yes!)
så fick vi nog båda lite extra energi *host*
Både jag och Sarah la på mer vikter och vi konstaterade i tisdags när vi jobba ihop
att i vissa ställningar har vi träningsvärk *asg* Men inte om vi rör oss normalt...eeh
Ska ta tag i mina morgonpromenader igen!!! Ett måste!
Så jag gick till gymet i tisdagsmorse och körde biceps och mage
och tyst säg inget till nån, jag solade :) hihi
sen traskade jag hemåt och fick för mig att jag skulle tvätta....
sen skulle jag förbi bilakuten, jag tror det heter så, Dennis heter han som har det iaf,
min rallygolf läcker kylarvatten o bromsarna tar sisodär.
Men han hade inte tid igår, så jag ska dit vid 12:00 idag.
Kan va läge och fixa det innan syrran ska ut o sladda :P
Fast som hon sa själv, kanske bättre o lämna in den efter hon haft den *haha*
Nehe om man ska ta o hoppa in i duschen kanske....
Tjingeling










Kommentarer

Postat av: Sarah

Hahaha, jag ska inte förstöra det roliga med att avslöja hur lång giraffsnoppen är, men jag måste påminna dig om det roligaste du sa igår:
hösäcksposition... eller som vi uppfattade det:
hö sex position!
Flinar fortfarade åt det!!
PUSS

2008-05-14 @ 10:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback