Mina hemligheter

2008-05-07 @ 14:13:49

Jag började läsa Mina hemligheter av
Sophie Kinsella i oktober 2006.
Haha varför jag har sån koll på det är för att jag drog av en datumlapp ifrån
ett dagblock på jobbet och la i boken när lunchrasten va slut.
Denna bok har jag haft som "läsebok" på jobbet och
det har inte gått sådär jättesnabbt att läsa ut den direkt.
Inte för att den inte va bra för det va den.
Den va riktigt rolig faktiskt :)
Men alltid så mycket annat man ska göra under luncherna
så det blir sällan mycket tid över till läsning
men nu har jag läst ut den iaf!!

Kommentarer

Postat av: Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) kolla min blogg under kategorin "bloggdesign" längst upp, eller mejla mig om du är intresserad!
ha en trevlig kväll :)

2008-05-07 @ 14:25:28
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback