Utmanad

2008-05-16 @ 09:24:17
För fem år sedan...
......gick jag andra året på Barn&Fritid på Ljunkan. Jag bodde hemma och jag kan la inte påstå att
jag hade nåt seriöst förhållande...

För tre år sedan...
........så jobbade jag på Bokhandeln. Jag skulle snart fylla 20 år och jag va på min första utlandsresa med Annelie. Vi åkte till Spanien och hade det gött :) Jag och Markus blev ihop i april för tre år sedan.

För ett år sedan...
.....så jobbade jag på Bokhandeln. Första gången jag hade riktig semester!! *pepp* Jag och Markus va och tälta på Gotland (där det dock regnade dessa dagar) Vi åkte på vår första utlandsresa ihop i september, till Grekland *underbart*

För tre månader sedan...
......så jobbade jag på Bokhandeln, det började dra ihop sig för Rea:n. Jag och Sarah kom återigen igång med Body pumpen efter "juluppehållet"

Igår...
......va jag ute på min morgonpromenad. Jag jobbade 12-17 inne i stan med Daniel. Jag och syster va på stan en sväng efter jag slutat, avslutade rundan med en glass från Bosses. Yes, jag åt årets första glass från Bosses.
Jag och Markus va på Elgiganten för o kolla om GTA 4 kommit in men nej....Jag köpte mig ett Wii *wiiieee* haha
så vi spenderade kvällen med o spela... bowling/tennis/baseboll/golf och boxning...haha...svinkul!!
Jag va grym på boxningen!! Så passa er :p

Imorgon...
....ska jag och Markus kolla på fotbollsmatch ute i Askeby, han kan ju tvyvärr inte va med o spela så vi ska dit o hejja lite :) Sen ska vi slappa tills det är dags för tacokväll med sis och Limpan. Det ser vi fram emot! Underbar lördag

Om ett år...
.....jobbar jag antagligen kvar på Bokhandeln men jag vill börja plugga men först och främst måste jag komma på vad jag vill plugga för något. Jag och Markus har vart ihop i 4 år och kanske kanske är vi förlovade...Jag hoppas att vi flyttat till en 3:a eller till ett hus...jag hoppas att jag fortfarande är flitig med Body Pump passen.

Jag utmanar Carro, Lovisa och Linus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback